Arkiver

God service


Hverdagen.

Jeg er af den opfattelse, at når jeg godt vil havde lov til at ytre min mening, når der er noget, jeg er utilfreds med, så vil jeg altså også have lov til at gøre det, når der er noget jeg er tilfreds med …

Påskelørdag stod vores lille bils klimaanlæg af eller rettere skrevet det var, da vi kørte hjem fra Zoologisk Have i København, vi fandt, at bilens klimaanlæg var stået af. For det har ikke været tændt hele efteråret samt hele vinteren bort se lige fra den en gang per måned, hvor det skal køre i en halv times tid for at forblive i orden.

Tirsdag morgen efter påske ringede jeg til vores faste værksted for at få en tid til vores lille febervarme bil og som altid sørgede værkstedet for, at finde en tid til os på et tidspunkt, hvor det passer bedst ind i vores hverdag. Denne gang blev det så i onsdags, hvor min Skat afleverede bilen, før han så cyklede til sit arbejdet.

Da min Skat ankom til vores faste værksted for at hente vores lille bil om eftermiddagen, var mekanikeren, der havde ordnet den, lige blevet færdigt med den, så han var ved at køre den ud af værkstedet samt hen til en parkeringsplads. Min Skat talte med både mekanikeren samt værkføreren og begge to mente, at vores lille bils klimaanlæg har en lille utæthed, siden det kun ti måneder efter den sidste gennemgang samt påfyldning af det allerede er helt tørlagt igen, men selv om mekanikeren havde gennemgået klimaanlægget fra A til Å, så havde han desværre ikke fundet denne utæthed.

Da vores lille bil jo lige var blevet klar til afhentning, havde man ikke nået at skrive samt printe fakturaen, men værkførerne sagde til mig Skat, at det var der ikke nogen form for problem i for den ville de så bare sende med posten.

Bort set fra jeg nok havde bedt om en valid e-mail-adresse og så sendt den omtalte faktura via mail som en vedhæftet PDF-fil for at spare papir samt blæk til printningen af den samt en kurvet og især 8,00 kroner til forsendelsen af den, så synes jeg, det er god service, at min Skat ikke skulle bruge tid på at vente på, at de fik skrevet fakturaen, så han kunne få den med sig, og jeg synes det er endnu bedre service, at fakturaen så ankom med Post Danmark i går, men den allerbedste service er dog trods alt, at da de ikke har kunnet finde utætheden i vores lille blis klimaanlæg, har man fra værkstedets side af valgt, at gennemgangen samt påfyldningen af det i onsdags skal være helt uden beregning.

Der er altså en god grund til, vi holde fast ved det værksted, for vi oplever altid en rigtigt god fleksibilitet samt service fra personalets side af.