Arkiver

Dybt useriøst


Hverdagen.

Jeg har nu i over en time haft den udsøgte fornøjelse at høre på Post Nords ventemusik, da ingen indtil videre har haft lyst eller tid til at tage telefonen samt tale med mig.

Det vil altså sige, at enten har Post Nord ikke råd til at have mindst en medarbejder siddende i deres kundeservice til at besvare telefonen eller at Post Nord har så mange utilfredse kunder, at den eller de medarbejdere, der skal passe telefonen, ikke kan klare opgaven inden for rimelig tid, hvilket ikke er over en time.

Jeg har nu bare et eller rettere to små spørgsmål til Post Nord …

1. Hvordan kan I aflevere en pakke, der er sendt til en adresse i Roskilde, på en adresse i Herning ?

2. Og hvad vil I gøre for, at jeg får min altså den optalte pakke ?

Men det er nok alt for krævende for Post Nords medarbejder at besvare de to spørgsmål, for i fredags om morgen stillede jeg de samme to spørgsmål til Post Nord via deres kontaktformular og nu altså over tre døgn senere er den endnu ikke blevet besvaret.

Så kan servicen vist dårligt nok bliver ringere ? ! ? ! ?