Arkiver

I går skrev jeg denne e-mail …


Hverdagen.

Hej Hobbii.

Som kunde og medlem af jeres kundeklub tillader jeg mig at være lidt skuffet over den store prisstigning, der lige pludselig kom på varerne i jeres pointshop.

Jeg har samlet point, så jeg kunne købe strømpegarn til lange herresokker, hvortil der skal bruges fire nøgler garn og med en pointsaldo på knap 7.000 point, så regnede jeg med, at jeg kunne få fire nøgle strømpegarn, der koster til 820 point per nøgle, da jeg i forgårs stod i jeres butik i Roskilde, fik jeg så at vide, at strømpegarnet nu koster 3.300 point per nøgle og så må jeg indrømme, at jeg føler mig lidt skyndt.

Jeg har fuld forståelse for, at I ikke kan give noget væk, jeg har selv været butikschef dog indenfor en anden branche, uden I på eller anden måde har tjent på det, men for det første har I aldrig fortalt, at tingene, der er til salg i jeres pointshop, lige pludselig vil stige med over 300% og for det andet tror I virkelig, at folk synes, at det er fed forkælelse, at man skal købe for 1.100,00 kroner for at få et nøgle strømpegarn, man kan købe hos Netto for 15,00 kroner eller hos Harald Nyborg for 9,00 kroner ?

Det vil jo sige, at jeg reelt set aldrig kommer til at få noget for min point, for næste gang jeg tror, jeg har point nok, så er varerne vel igen steget med mindst 300%.

Venlig hilsen
Den Kreative And
 
 
Et par timer efter fik jeg per e-mail et pænt svar og prisen på strømpegarnet var sat ned til 850 point, hvilket vil sige, at den nu kun er steget med 30 point, hvilket er fuldt ud acceptabelt.